Sunday 15 June 2014

Jalan Jalan di Kuantan

Pada 13hb' June 2014, saya & rakan2 sebilik dapat keluar berjalan jalan di bandar Kuantan dengan menaiki Van UCSA. Kami berkesempatan ke  Mega Mall & East Cost Mall. Fisrt time lah kiranya saya masuk ke Shopping Complex tu hari ini.
Saya sempat 'terjumpa'  beg yg rasanya sesuai untuk dibawa belajar. Memang sebelum ini dari semasa di JB lagi saya dah cari tapi tak jumpa yg berkenan. Tapi yang saya terjumpa itu sangat menepati citarasa saya yg suka design yg simple2 je.....lalu, beli jugak lah.

Beg belajar yg telah dibeli.
(Model bukan saya ye....)





Pada 14hb' June 2014, saya & rakan2 sebilik juga keluar berjalan ke  Kuantan Parade. Shopping Complex ni saya & family masa sebelum hari pendaftaran ke UCSA sempat juga masuk kesini. Masa tu dapatlah beli kasut sukan & beberapa helai blouse, Masuk Watson pun dapat beli barangan penjagaan muka hmmmm.
Kali ini setakat jalan - jalan ikut rakan rakan je.
Lepas tu.....kami ke Pantai Teluk Cempedak pulak!!!!! seronok nya.

Pantai Telok Cempedak

Pantai Telok Cempedak






Pada 15hb' June 2014, 8.30am saya & student2 dari program UiTM dah berada di Pantai Kampung Anak Air  untuk aktiviti Sukan.


0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates